zapisz się
na newsletter

i odbierz kod na 1 książkę za 50 gr z wybranej oferty
Literatura
faktu i historia
Literatura naukowa
Kalendarium
23 luty
2007
w porcie lotniczym w amerykańskim Phoenix zastosowano po raz pierwszy skaner do prześwietlania odzieży pasażerów przy pomocy promieniowania RTG
Sortuj produkty po:
nazwie
od A do Z
od Z do A
/
cenie
od najniższej
od najwyższej
/
dacie dodania
od najnowszych
od najstarszych
Wypalenie zawodowe
Wydawca: Harmonia
wysyłka: 48h
27,00
-25%
36,00 zł
Trafna diagnoza wypalenia zawodowego, oparta na rzetelnym zrozumieniu jego istoty oraz determinant, zwiększa szansę skutecznej profilaktyki na wszystkich jej poziomach. Póki jednak sama istota wypalenia i mechanizmy jego rozwoju nie zostaną w pełni poznane, a spór wokół rozumienia pojęcia i postępujących objawów tego procesu nie zostanie rozstrzygnięty, trudno będzie wspierać osoby doświadczające wypalenia, a jeszcze trudniej – zapobiegać mu. Niniejsze opracowanie stanowi próbę ukazania z jednej strony aktualnego stanu wiedzy o wypaleniu zawodowym, szczególnie zaś podkreślenia obszarów zgodnych oraz różniących badaczy, z drugiej strony zmierza do pełniejszego wyjaśnienia zjawiska, przedstawiając istotne mechanizmy, na mocy których dochodzi do jego rozwoju.
Stan prawny: 16 stycznia 2017 178 dokumentów kadrowo-płacowych to: Gotowa dokumentacja dla Twojej szkoły Bezpieczeństwo prawne Oszczędnośc czasu: wypełniam, drukuję, stempluję - mam!
Książka "Kierowca w firmie - zarządzanie pracownikami i sprawy kadrowe" to konkretny poradnik na temat współpracy z kierowcą i związanych z tym najbardziej problemowych sytuacji. Pomagamy wybrać najbardziej korzystny rodzaj umowy, na podstawie której kierowca będzie świadczył przewozy. Następnie skupiamy się na rozliczeniach podróży służbowych oraz podpowiadamy, jak się zachować, gdy kierowca będzie nasz oszukiwał.
Książka "Firma transportowa krok po kroku - zarządzanie, finanse, ubezpieczenia" przyda się przedsiębiorcom transportowym, którzy chcą sprawnie i ekonomicznie zarządzać swoją firmą. Dzięki niej dowiedzą się m.in., jak uniknąć problemów z płaceniem podatku, dochodzeniem należności od kontrahentów.
Menedżer z zawodu
Wydawca: Poligraf
wysyłka: 48h
54,15
-31%
79,00 zł
„Menedżer z zawodu” został napisany przez praktyka niestroniącego od refleksji albo – inaczej – przez badacza akademickiego, który nie boi się sprawdzać na własnej skórze, co to znaczy kierować organizacją, brać na siebie odpowiedzialność, ponosić ryzyko, nadążać za rozwojem wiedzy. Refleksje Sławomira Chmiela pomogą praktykom skorzystać z pomysłów Tversky’ego albo Taleba, a teoretykom przyjrzeć się próbom wykorzystania abstrakcyjnych haseł w praktyce. Prof. Sławomir Magala, Rotterdam School of Management, Uniwersytet Jagielloński Na pewno nie jest to kolejne, nudne dzieło o zarządzaniu, pod jakimi uginają się półki w księgarniach. Autor lekkim piórem pokazuje przykłady, dlaczego wielopłaszczyznowe myślenie i szeroki kąt widzenia menedżera są kluczowe dla osiągnięcia przez firmę sukcesu bądź zafundowania jej porażki rynkowej. Zawodowi menedżerowie nigdy o tym nie zapominają. Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska Z książki przebija pasja, do której autor sam się przyznaje. Napisana jest dobrym, zrozumiałym językiem i zawiera wiele bardzo ciekawych spostrzeżeń, nie zawsze dotąd zauważanych lub wręcz lekceważonych.Widziałbym ją jako swego rodzaju vademecum dla praktykujących menedżerów, którzy nie mają czasu na pogłębione studia z zarządzania i nauk pokrewnych. Prof. Witold Bielecki, Rektor Akademii Leona Koźmińskiego
Innowacje w miejscu pracy
Wydawca: Poltext
wysyłka: 48h
34,21
-31%
49,90 zł
W dyskursie publicznym innowacyjność jest chyba najczęściej używanym terminem – i to nie tylko w Polsce. Dominujące podejście koncentruje się jednak na rozwoju i wdrażaniu innowacji technologicznych, na zarządzaniu procesem zmiany oraz dopasowywaniu możliwości danego przedsiębiorstwa do oczekiwań rynkowych. Wyzwania społeczne i wpływ innowacji na podnoszenie jakości miejsc pracy nie są zwykle przedmiotem analizy. A przecież wzrost poziomu innowacyjności jest nie tylko kluczowym wyzwaniem z punktu widzenia konkurencyjności gospodarki, ale również z punktu widzenia podejmowania największych wyzwań stojących przed społeczeństwem, w tym tworzenia i utrzymywania wartościowych miejsc pracy. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje oraz badania dotyczące innowacyjności w miejscu pracy, a międzynarodowy zespół autorów składa się z najlepszych ekspertów w tym obszarze. Publikacja składa się z czterech części, w których przedstawiona jest perspektywa teoretyczna, kontekst instytucjonalny, organizacyjny, a także kontekst jakości życia. Dowodzi, że w dłuższej perspektywie pełne zaangażowanie pracowników i ich partycypacja w procesach innowacyjnych będą miały większy wpływ niż np. zmiany technologiczne na proces doskonalenia systemów zarządzania. Książka zawiera także konkretne rekomendacje dla praktyków zarządzania. Publikacja ukazuje się we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego.
Mecz wygrywa się w szatni!
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
23,17
-23%
29,90 zł
Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha – trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona – wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Ich błędy i niepowodzenia, tak jak i zwycięstwa, stanowią bezcenne lekcje, z których możemy czerpać, by wzbogacać własne organizacje. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. Bez względu na charakter grupy – czy jest to drużyna sportowa, kierownictwo najwyższego szczebla, jednostka wojskowa, grono pedagogiczne, czy szpitalny oddział ratunkowy – skuteczni liderzy to ci, którzy szkolą, motywują, służą radą i wspierają rozwój członków swojego zespołu. Dzięki takiej postawie umacnia się nie tylko zespół, ale również sam lider, jego relacje zawodowe i cała organizacja. Mecz wygrywa się w szatni! to książka, która nie tylko oferuje nieoceniony wgląd za kulisy jednej z najbardziej stresujących i obciążonych największą presją funkcji kierowniczych na świecie, ale również podpowiada, jak każdy lider może wykorzystać opisane w niej doświadczenia, by doprowadzić swój własny zespół do zwycięstwa. ***** JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego wystąpienia inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały przetestowane przez liczne firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale, drużyny sportowe i organiza-cje non profit. Z autorem można się skontaktować poprzez stronę JonGordon.com lub konto Twitter @JonGordon11. MIKE SMITH był w latach 2008–2014 głównym szkoleniowcem drużyny NFL Atlanta Falcons. W swoim pierwszym sezonie z Sokołami otrzymał nagrodę dla najlepszego trenera Ligi (NFL Coach of the Year Award), przyznawaną rokrocznie przez agencję Associated Press. Portal Sporting News aż trzykrotnie przyznał mu tytuł Trenera Roku NFL (w 2008, 2010 i 2012 roku).
Nowa Widownia
wysyłka: 48h
23,25
-23%
30,00 zł
Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę, przystępuje do rekonstrukcji świadomości ;typu idealnego; odbiorcy kultury. W oparciu o tę wiedzę przedstawia możliwości stosowania w promocji kultury narzędzi z zakresu marketingu i public relations.
W biznesie praca zespołowa zanika, gdy warunki ulegają pogorszeniu. Kiedy robi się naprawdę ciężko, cywile wyciągają bagnety i zaczynają dźgać współpracowników w plecy. Ta książka różni się od innych, pisanych dla początkujących przedsiębiorców, przede wszystkim tym, że skupia się ona na najważniejszych mocnych stronach i umiejętnościach przywódców – ponieważ wszyscy przedsiębiorcy muszą być przywódcami. Aby zostać odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, powinieneś skorzystać z mojej rady i przyjąć wojskową kulturę ciągłego uczenia się i wprowadzić ją do swojej firmy. To może trochę potrwać, ponieważ większość cywilów bez przygotowania wojskowego wprawdzie chodziła do szkoły, ale nie poznała w niej kultury ciągłego uczenia się i szkolenia. Jeżeli chcesz stworzyć taką kulturę w swoim przedsiębiorstwie, jego przywódcy muszą pochodzić spośród ludzi, którzy na co dzień są zaangażowani w działalność tego przedsiębiorstwa. Nie mogą to być dyrektorzy sprowadzeni z zewnątrz. Niniejsza książka została napisana w formie przewodnika, który przygotuje Cię do radzenia sobie z tego typu zagrożeniami. Mam też dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy służyli w armii: przeszliście już odpowiednie szkolenie i trening, macie najważniejsze kompetencje, siłę ducha i poczucie misji niezbędne do spełnienia rygorów bycia przedsiębiorcą. Jeżeli jednak chcecie mieć gwarancję sukcesu, stałe zarobki i przywileje socjalne, najlepiej będzie, jeśli zostaniecie przy pracy na etacie. Napisałem tę książkę z jeszcze jednego powodu. Uważam, ze Stany Zjednoczone i cały świat stoją w obliczu ogromnego problemu: bezrobocia i zatrudnienia poniżej kwalifikacji.
Budowa dokumenty BHP + kalendarz BHP na 2017
wysyłka: 48h
129,56
-31%
189,00 zł
Budowa - dokumenty bhp Płyta CD zawiera materiały, które zostały przygotowane specjalnie z myślą o inspektorach i specjalistach ds. bhp oraz osobach, zajmujących się prowadzeniem spraw dotyczących bhp. Znajduje się tu : 68 wzorów dokumentów niezbędnych do prowadzenia dokumentacji bhp w firmie budowlanej, 12 list kontrolnych, 4 opracowania merytoryczne dotyczące zagadnień budowlanych. Łatwa i intuicyjna nawigacja na płycie CD pozwoli szybko odnaleźć, przeczytać opracowania merytoryczne, pobrać, wypełnić i skompletować dokumenty oraz listy kontrolne. + kalendarz BHP 2017 Czytelny kalendarz na 2017 zawierający dodatkowo m.in.: wymagania kwalifikacyjne służby bhp, rodzaje i czestotliwość szkoleń bhp, podział obowiązków z uwagi na funkcje w postepowaniu powypadkowym, rodzaje badań i ich częstotliwość, zasady ergonomicznej organizacji stanowiska pracy z komputerem, częstotliwość badań czynników szkodliwych, minimalne wymagania dla dróg w zakładzie pracy, informacje dotyczące efektów oceny ryzyka zawodowego, błędów w ocenie ryzyka oraz jej weryfikacji oraz wiele innych.
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów Publikacja „Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to przydatny poradnik dla wszystkich, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Dzięki zamieszczonym na końcu publikacji aktom prawnym czytelnik będzie mógł na bieżąco analizować przepisy, o których wspomina autor. Publikacja przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i prowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od zbierania danych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Autor omawia też zmiany, jakie w tych dziedzinach wprowadzi unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych i daje praktyczne wskazówki, jak się do nich przygotować. Kalendarz ABI 2017 Kalendarz ABI dzięki swojemu przejrzystemu układowi pomoże nie tylko dobrze zorganizować i zaplanować swoją pracę, ale także przeprowadzi administratora danych i administratora bezpieczeństwa informacji po najważniejszych zmianach, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
Audyt środowiskowy i kontrola WIOŚ w firmie Prowadząc działalność gospodarczą, trzeba spełnić wiele wymogów związanych z ochroną środowiska. Przestrzeganie tych przepisów może być skontrolowane przez inspektorów z Wojewódzkich Inspektoratów Ochrony Środowiska. Zanim jednak pojawią się w firmie, warto samemu sprawdzić stan formalny dotyczący ochrony środowiska, przeprowadzając audyt środowiskowy. Jeśli bowiem inspektorzy wykryją nieprawidłowości, firma może zostać surowo ukarana. Każdy przedsiębiorca może też bronić się, jeśli uważa, że został ukarany niesłusznie. W książce "Audyt środowiskowy i kontrola WIOŚ w firmie" podpowiadamy jak przeprowadzić samodzielny audyt w firmie, jak przygotować się do kontroli oraz jak ewentualnie odwołać się od nałożonej przez WIOŚ kary. Omawiamy także przebieg kontroli, by każdy przedsiębiorca wiedział, na co może się zgodzić a na co nie. Kalendarz Ochrony Środowiska na 2017 W ciągu roku przedsięborcy muszą wywiązać się z wielu obowiązków związanych z ochroną środowiska. Chodzi tu głownie o składanie odpowiednich sprawozdań i uiszczanie opłat. Żeby nikt nie przeoczył tych obowiązków, przygotowaliśmy kalendarz, w którym podpowiadamy, w którym miesiącu jakich formlaności trzeba dopełnić. Podpowiadamy również jak przygotować się do kontroli WIOŚ, bo nigdy nie wiadomo kiedy inspektorzy pojawią się w Twojej firmie! W kalendarzu zamieściliśmy także wskazówki dotyczace prowadzenia ewidencji odpadów - to od niej zależy czy złożysz poprawne sprawozdanie odpadowe.
Umiejętność komunikowania się ma ogromny wpływ na wszystkie sfery naszego życia. Dzięki niej budujemy i podtrzymujemy przyjazne relacje z ludźmi, jasno wyrażamy swoje myśli, skutecznie porozumiewamy się z rodziną i ze współpracownikami, radzimy sobie w sytuacjach konfliktowych, a nawiązując nowe znajomości, unikamy pułapek wynikających z uprzedzeń. Potrafimy także zadbać o własne potrzeby. Wiele osób niesłusznie zakłada, że umiejętności komunikacyjne są wrodzone i nie można ich nabyć. Jednak dzięki odpowiednim ćwiczeniom każdy może się nauczyć sprawnego i skutecznego porozumiewania się. Komunikowanie się jest umiejętnością, którą zawsze można udoskonalić. Autorzy książki opisują narzędzia, które pozwolą ci wyrazić siebie i skutecznie porozumiewać się z innymi. Pomogą ci w tym liczne przykłady i praktyczne ćwiczenia.
Ochrona danych osobowych w praktyce – 180 kluczowych porad z uwzględnieniem rewolucyjnych zmian rozporządzenia UE Książka "Ochrona danych osobowych w praktyce – 180 kluczowych porad z uwzględnieniem rewolucyjnych zmian rozporządzenia UE" przeprowadzi Czytelnika przez najważniejsze kwestie związane z ochroną danych osobowych, tłumacząc trudne zagadnienia w przystępny sposób. Znajdują się w niej odpowiedzi na najważniejsze pytania, które wyjaśnią, jak zorganizować system ochrony danych osobowych w firmie lub urzędzie. Zgłaszanie zbiorów danych do rejestracji, realizacja obowiązków przez ABI, zabezpieczanie danych - to tylko niektóre poruszane w niej tematy. Oddzielny rozdział został poświęcony ogólnemu rozporządzeniu o ochronie danych osobowych. Już teraz warto zaznajomić się ze zmianami, jakie ten akt prawny wprowadzi, by wiedzieć, jak się do nich przygotować. Kalendarz ABI 2017 Kalendarz ABI dzięki swojemu przejrzystemu układowi pomoże nie tylko dobrze zorganizować i zaplanować swoją pracę, ale także przeprowadzi administratora danych i administratora bezpieczeństwa informacji po najważniejszych zmianach, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie. Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
Jednym z najważniejszych celów współczesnych firm jest poprawa efektywności produkcji. Osiągnięcie tego celu wymaga coraz szerszego wdrożenia koncepcji zarządzania optymalizacyjnego w systemach produkcyjnych. W książce przedstawiono zastosowanie wybranych algorytmów lokalnego przeszukiwania do optymalizacji przepływu produkcji w systemach gniazdowych z maszynami alternatywnymi. Porównano ich efektywność, zwracając uwagę na problem adekwatnego doboru narzędzi optymalizacji, mających wpływ na wartości mierników procesu produkcyjnego. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, szczególnie kierunku Inżynieria i Zarządzanie Produkcją. Może być także przydatna dla pracowników przedsiębiorstw, zwiększając ich wiedzę w zakresie tworzenia i doskonalenia systemów planowania i sterowania produkcją.
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
39,00
-22%
50,00 zł
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości. W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: • Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu? • Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy? • Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie? Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy. Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations.
Motywowanie pracowników w organizacji
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
37,23
-27%
51,00 zł
W książce „Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację, pracowników. Omawiam najważniejsze obszary oddziaływujące na motywację m.in. komunikację interpersonalną, pracę zespołową, zarządzanie konfliktem oraz przywództwo. Książka stanowi próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: - co motywuje ludzi do działania, - jak otoczenie organizacji determinuje poziom motywacji, - jak zarządzać podstawowymi obszarami motywacji. Motywacja pracowników jest jednym z kluczy do sukcesu organizacji. Pracownik zadowolony, identyfikujący się z organizacją i lubiący swoją pracę to pracownik efektywny, zaangażowany, wydajny, lojalny wobec praco dawcy oraz skuteczny. Istota efektywności pracy człowieka polega na pozyskaniu jego wewnętrznej motywacji. Daj człowiekowi możliwość samorealizacji, a zdobędziesz jego serce życząc dobrej lektury Waldemar Kozłowski
„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”. prof. dr hab. Aleksander Panasiuk kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
33,59
-31%
49,00 zł
Mądre decyzje projektowe, dojrzałość technologii, spełnienie potrzeb i oczekiwań użytkownika to klucz do sukcesu aplikacji czy strony internetowej. Okazuje się jednak, że wiele bardzo ciekawych pomysłów, które spełniają wszystkie te warunki, nie dociera do szerokiego grona odbiorców, ponieważ... projektant nie umie o nich rozmawiać. Innymi słowy, wiedza o skutecznej komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi jest bezcenna, a umiejętność przekonania do wybranych rozwiązań projektowych bywa ważniejsza od umiejętności projektowania. Książka ta pokaże Ci prawidłowości rządzące komunikowaniem się z osobami decyzyjnymi, przedstawi podejścia taktyczne i metody działania, dzięki którym będziesz skuteczniejszy w prezentowaniu swoich projektów, a szczególnie w przekonywaniu do swoich racji. Dowiesz się, jak słuchać ze zrozumieniem oraz jak mówić, aby przekazać istotne kwestie i zyskać akceptację dla swoich rozwiązań. Nauczysz się także lepszej komunikacji z własnym zespołem projektowym. W efekcie będziesz mógł zapewnić użytkownikowi końcowemu możliwie najlepsze wrażenia związane z korzystaniem z produktu. Dzięki tej książce: dobrze przygotujesz się do wygłoszenia prezentacji rozwiniesz pasywne i aktywne umiejętności słuchania zrozumiesz punkt widzenia i stanowisko drugiej strony nauczysz się najskuteczniejszych strategii przekonywania do swoich racji rozwiniesz umiejętności odkrywania potrzeb użytkownika dowiesz się, co należy zrobić po zebraniu, aby ukończyć projekt Zaprojektuj, pokaż, opowiedz, przekonaj!
1
/
2
/
3
/
4
/
5
... 116
Idź do strony:
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka