zapisz się
na newsletter

i odbierz kod na 2 książki po 50 gr z wybranej oferty
Literatura
faktu i historia
Literatura naukowa
Sortuj produkty po:
nazwie
od A do Z
od Z do A
/
cenie
od najniższej
od najwyższej
/
dacie dodania
od najnowszych
od najstarszych
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej. Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy. Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu oraz utrzymaniu przewagi konkurencji.
Inspektorzy PIP nieprzypadkowo sprawdzają akta pracownicze w pierwszej kolejności. Okazuje się, że w każdej kontrolowanej przez PIP firmie łatwo znaleźć niedociągnięcia formalne w dokumentach personalnych. Wielkość firmy ani jej branża nie mają znaczenia. Czy w teczce personalnej pracownika na pewno są wszystkie wymagane dokumenty i czy są przechowywane we właściwej części akt osobowych? Które dokumenty mogą być przechowywane w oryginale, a które tylko jako kopia? Których dokumentów w ogóle nie wolno trzymać w aktach, a które można tam umieścić, choć nie ma takiego obowiązku? Ta publikacja rozwieje takie i podobne wątpliwości.
Kontrola korespondencji
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: 48h
107,10
-10%
119,00 zł
W pracy zostały przedstawione liczne zagadnienia i problemy związane z kontrolą korespondencji oraz jej pozyskiwaniem na potrzeby procesu karnego. Zaprezentowana jest także problematyka kontroli operacyjnej, której częścią jest uzyskiwanie i utrwalanie treści korespondencji, w tym korespondencji prowadzonej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W monografii zostały sformułowane wnioski oraz propozycje zmian w obecnych uregulowaniach prawnych o charakterze nie tylko materialnym czy procesowym, ale także ustrojowym, które powinny się przyczynić do realizacji konstytucyjnych standardów kontroli korespondencji, a także usprawnić w praktyce funkcjonowanie tych procesów zarówno dla podmiotów uprawnionych do żądania, jak i zobowiązanych do prowadzenia kontroli korespondencji.
Szef w relacji z zespołem
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
38,35
-35%
59,00 zł
Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku. Celem tej książki jest przekazanie Ci wiedzy na temat mechanizmów procesu grupowego, czyli faz rozwoju, przez które przechodzi każdy zespół — i w sporcie, i w biznesie. Autorzy mają dwudziestoletnie doświadczenie w działaniu z różnymi teamami. Przez ten czas wypracowali własne sposoby świadomego ich prowadzenia. Co robić, gdy Twoim ludziom brakuje energii? Jak bronić się przed zbiorowym atakiem ze strony podwładnych? Jak motywować zespół, żeby jego członkowie potrafili się wzajemnie inspirować? I jak rozpoznać moment, w którym dla dobra wszystkich należy rozwiązać zespół i z każdym pracować indywidualnie?
Nieefektywna polityka wynagradzania naczelnej kadry kierowniczej w instytucjach sektora usług finansowych uznana została za jedną z przyczyn ostatniego kryzysu finansowego. Polityka wynagrodzeń stosowana przez czołowe korporacje finansowe zachęcała do podejmowania ryzykownych decyzji nastawionych na wyniki krótkookresowe, które gwarantowały wysokie premie kadrze zarządzającej. Nie były uwzględniane przy tym perspektywy długookresowe, co często negatywnie wpływało na wartość spółki w dłuższym okresie. Między innymi takie działania zachodzące w sektorze usług finansowych doprowadziły do spadku zaufania inwestorów i destabilizacji rynków finansowych zarówno w wysoko rozwiniętych gospodarkach, jak i w tych rozwijających się. Po wybuchu kryzysu finansowego w Unii Europejskiej wiele uwagi poświęcono polityce wynagradzania kadry kierowniczej najwyższego szczebla w sektorze bankowym. Wynikiem tego były Zalecenia Komisji Europejskiej i Dyrektywy Parlamentu Europejskiego dotyczące tego obszaru nadzoru korporacyjnego. Zmiany regulacji prawnych dotyczących zasad wynagradzania kadry kierowniczej w sektorze bankowym w Polsce miały miejsce dopiero od roku 2012. Istniejące w Polsce standardy, wynikające z tych regulacji, są wciąż mniej rygorystyczne niż te stosowane w większości krajów Unii Europejskiej. Dało to asumpt do podjęcia próby oceny jakości polityki wynagradzania kadry zarządzającej w bankach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Pasja wystąpień publicznych
Wydawca: Dea Studio
wysyłka: 48h
16,25
-35%
25,00 zł
Wystąpienia publiczne - na to słowo często ludzi ogarnia paraliż, natomiast każdy z nas może dobrze występować. To nie zawsze talent lecz umiejętność, którą można nabyć. Codziennie występujemy w gronie przyjaciół, rodziny, w pracy - róbmy to dobrze! Osoby które dobrze się komunikują i przemawiają, mają zdecydowanie prostszą drogę rozwoju swojej kariery. Książka zawiera porady, jak przygotować się profesjonalnie do wystąpień publicznych i minimalizować stres.
Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
140,27
-17%
169,00 zł
Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji. Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spójny i ciekawie ujęty. Poza promocją bezpieczeństwa w wymiarze indywidualnym i społecznym Czytelnik znajdzie w nim między innymi rozważania o inicjatorach i organizatorach działań, o grupach społecznych, które należy objąć szczególnym oddziaływaniem w zakresie tej promocji, oraz o wykorzystaniu zdobyczy techniki w promowaniu bezpieczeństwa.
Pozycja rekomendowana przez : Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development (PSTD) Na 256 stronach znajdą Państwo najciekawsze studiów przypadku z dziedziny zarządzania firmą szczególnie w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Wybór artykułów pochodzi z czasopisma „Personel i Zarządzanie”. Praktyki HRM to pozycja nie tylko dla działów HR, lecz także dla menedżerów, którzy nie zawsze mają możliwość skorzystania z doradców ds. personalnych. Dzieje się tak w małych i średnich przedsiębiorstwach, w których często nie ma wykwalifikowanego specjalisty z obszaru HR. Każda Firma musi wypracować własne narzędzia i metody postępowania w newralgicznych dla niej obszarach, lecz praktyki innych firm działających na polskim rynku mogą stanowić dla nich inspirację i pomóc w tworzeniu własnych rozwiązań.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
125,16
-16%
149,00 zł
W czwartym, zaktualizowanym i rozszerzonym, wydaniu książki, która w sposób kompleksowy ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiono: - istotę i ewolucję zarządzania kadrami, - podmioty, funkcje i struktury ZZL we współczesnych dużych organizacjach, - zarządzanie kompetencjami oraz rozwój zawodowy, - kształtowanie, racjonalizację i restrukturyzację zatrudnienia, - adaptację społeczno-zawodową ludzi w organizacji, - motywowanie, systemy wynagradzania i zasady ich budowy, - wymiarowanie pracy i ocenę pracowników, - kulturę i etykę organizacji w kontekście ZZL, - najważniejsze wyzwania ZZL mające w dużym stopniu charakter zewnętrzny. Autorowi udało się pogodzić szerokie i dogłębne ujęcie tematu z przystępną formą oraz klarownością wywodu - przy opisie zagadnień często złożonych, niejednoznacznych i kontrowersyjnych. Cennym uzupełnieniem publikacji jest obszerny słownik wyjaśniający pojęcia związane z ZZL.
Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
Obowiązkiem pracodawcy jest takie zorganizowanie pracy magazynów, aby jego mienie było optymalnie zabezpieczone przed stratami, a w przypadku wyrządzenia szkody przez pracownika – aby straty te mogły być odpowiednio rekompensowane. Odpowiedzialność personelu magazynowego nie we wszystkich zakładach pracy uregulowana jest w sposób właściwy, stąd w przypadku powstania sporu mogą zaistnieć problemy w egzekwowaniu naprawienia powstałej szkody. Szczególnie może to mieć miejsce w przypadku powierzenia obowiązków magazynierowi bez podpisania umowy o odpowiedzialności materialnej. Dlatego też w opracowaniu szczegółowo omówiono zasady odpowiedzialności materialnej pracowników magazynowych, obrazując je przykładami, a także cechy kandydata na stanowisko magazyniera i kierownika magazynu oraz obowiązki pracodawcy w stosunku do magazyniera. W załączeniu wzorcowa dokumentacja, w tym m.in. umowa o wspólnej odpowiedzialności materialnej oraz o odpowiedzialności za powierzone mienie.
Nadmierna pewność siebie jest zjawiskiem związanym z osiągnięciami psychologii poznawczej wykorzystywanymi w finansach (finanse behawioralne). R. Fairchild uważa, że nadmierna pewność siebie w sześciu przypadkach na siedem jest w stanie objaśnić anomalie rynku kapitałowego. S. Plous uznał, że żaden z błędów procesu poznawczego nie jest równie powszechny i przynoszący tak radykalne skutki, jak właśnie nadmierna pewność siebie. D. Kahneman określił nadmierną pewność siebie za siłę napędową rozwoju gospodarki. Inną przyczyną, dla której nadmierna pewność siebie jest istotną cechą procesu poznawczego, jest to, że stanowi ona czynnik wzmacniający działanie innych ograniczeń procesu poznawczego. Nadmierna pewność siebie jest postrzegana jako zjawisko negatywne będące przyczyną wielu niepowodzeń i katastrof. W prowadzeniu działalności gospodarczej nadmiernej pewności siebie przypisuje się m.in. niepowodzenia we wprowadzaniu nowego produktu na rynek czy przetrwaniu nowo założonej firmy. Wpływa ona także na prezentowanie nadmiernie optymistycznych prognoz oraz fałszowanie sprawozdań finansowych. Jednocześnie od menedżerów oczekuje się zdecydowania i szybkiej reakcji na zmieniające się warunki prowadzenia działalności, które z natury charakteryzują się niepewnością, niepełną informacją i ryzykiem.
Excel, a w szczególności tabele przestawne, świetnie nadaje się do analizowania danych i tworzenia raportów na potrzeby marketingu. Podczas lektury tej książki Czytelnik dowie się, jak wykorzystać narzędzia Excela do analiz marketingowych.
AdWords i Analytics
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
48,97
-17%
59,00 zł
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie. Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów: Google AdWords – poziom podstawowy Google AdWords – poziom zaawansowany Zakupy Google – poziom zaawansowany Google Analytics – poziom zaawansowany Krzysztof Marzec absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań. Tomasz Trzósło Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw Unikatowe opracowanie dotyczące najnowszych trendów w rozwoju technologii mobilnych w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, poparte konkretnymi studiami przypadków dobrych praktyk. Podstawową wartością książki, opracowanej przez zespól młodych naukowców Uniwersytetu Łódzkiego, jest unikatowy na polskim rynku wydawniczym potencjał, jaki może ona wnieść do poznania i zrozumienia trendów rozwoju technologii mobilnych. Wpisuje się ona znakomicie w rozwój gospodarki elektronicznej i pozwala zrozumieć istotną rolę tych technologii w budowaniu innowacyjności oraz przewagi konkurencyjnej firm i sieci w XXI w. W polskiej literaturze przedmiotu ciągle brak jest pozycji poświęconej tej tematyce i właśnie niniejsza publikacja może wypełnić przynajmniej w części tę lukę. Będzie ona z pewnością ciepło przyjęta przez studentów jako pozycja dająca szansę uzupełnienia, rozszerzenia i uaktualnienia ich wiedzy, ale powinna też znaleźć szersze grono Czytelników w środowisku zarówno akademickim, jak i biznesowym.” Z recenzji prof. SGH dra hab. Krzysztofa Rutkowskiego Kierownika Katedry Logistyki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Autorzy publikacji postawili sobie m.in. za cel: · zidentyfikowanie technologii mobilnych w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz określenie wpływu ich zastosowań na modele biznesowe i konkurencyjność przedsiębiorstw oraz łańcuchów dostaw, · wskazanie cech charakterystycznych i wpływu technologii mobilnych na zarządzanie procesami w łańcuchach dostaw, w szczególności procesami logistycznymi, · prezentację dobrych praktyk przedsiębiorstw w zakresie zastosowań technologii mobilnych w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, · przedstawienie stanu obecnego i perspektyw rozwoju technologii mobilnych w przyszłości. Książka powstała w odpowiedzi na pilną w ocenie autorów potrzebę wzbogacenia zakresu zagadnień omawianych w ramach przedmiotów związanych z logistyką i zarządzaniem łańcuchem dostaw o aspekty zastosowań technologii mobilnych. Publikację kierujemy zatem do studentów uczelni politechnicznych oraz uniwersyteckich, studiujących m.in. na kierunkach logistyka, zarządzanie łańcuchem dostaw, nowoczesne technologie w logistyce, informatyka, e-biznes, e-commerce, nauki o zarządzaniu. Ze względu na wyjątkowe walory praktyczne książka kierowana jest również do praktyków – menedżerów firm logistycznych i wszystkich zainteresowanych logistyką i zarządzaniem łańcuchem dostaw.
Pokaż, na co cię stać!
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 24h
24,31
-30%
34,90 zł
Po raz pierwszy w historii możesz poznać sekrety Trumpa, jak myśleć śmiało, w WIELKIM FORMACIE, i jak osiągać to, na co naprawdę cię stać! Donald J. Trump to człowiek symbol: to czysta definicja amerykańskiej historii sukcesu. Gwiazda telewizyjnego programu The Apprentice i deweloper, twórca najbardziej prestiżowych obiektów na naszym globie. Był na dnie i powstał, by stać się jednym z najbogatszych ludzi na świecie oraz zostać 45. prezydentem Stanów Zjednoczonych. Razem z Billem Zankerem, założycielem The Learning Annex, są żywym przykładem, jak śmiałe, WIELKOFORMATOWE myślenie i wyczucie, kiedy agresywnie forsować swoje zdanie – bez względu na to, co powiedzą krytycy czy oponenci – może pomóc w osiąganiu maksimum w życiu osobistym i zawodowym. Autorzy omawiają między innymi: • Wielki impet – jak go zyskać i jak wykorzystać. • Rewanż – jak i kiedy się zemścić (i dlaczego zemsta jest taka słodka). • Zasadę „Kocham cię, a teraz to podpisz!” – dlaczego kontrakty w biznesie i w życiu osobistym mają aż takie znaczenie. • Historie zaczerpnięte z życia ludzi, którzy sami zaczęli stosować formułę śmiałego, WIELKOFORMATOWEGO myślenia. Przedstawione w książce strategie zostały sprawdzone przez tych, którzy nauczyli się od Donalda Trumpa śmiałego, WIELKOFORMATOWEGO myślenia i osiągnęli życiowe sukcesy. Bill Zanker zastosował strategię Trumpa i w niespełna trzy lata dwudziestokrotnie zwiększył przychody The Learning Annex. Obaj mieli swoje lepsze i gorsze czasy i wiedzą, jak to jest, kiedy ma się cały świat przeciw sobie – i obaj podnieśli się i wspięli na niewyobrażalne wyżyny sukcesu dzięki odważnemu myśleniu i śmiałemu wykorzystywaniu pełni swoich możliwości. Pokazali, na co ich stać. To podejście, którego łatwo można się nauczyć. Stosuj podejście Trumpa i pozwalaj, by inspirowało cię do pokonywania twoich własnych ograniczeń. Zawsze masz dwie możliwości: możesz myśleć skromnie, w małym formacie, lub śmiało – w wielkim. Jak mówi Trump: „Jeśli już w ogóle myślisz, możesz myśleć śmiało. Wybór należy do ciebie. Bez względu na uwarunkowania, w jakich się znajdujesz, nikt nie może powstrzymać cię od śmiałego myślenia”. Gdy już poczujesz smak śmiałego myślenia i nauczysz się, jak pokazywać, na co cię stać, nigdy nie będziesz chciał przestać. I spotka cię hojna nagroda. To sekret Donalda, jak myśleć śmiało, jak pokazywać, na co nas stać; praktykuj ten sposób, a tobie również powiedzie się w biznesie i w życiu. Zadziałało to w moim przypadku, więc gwarantuję, że zadziała i w twoim. - Bill Zanker
Odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli
Wydawca: Infor
wysyłka: 48h
45,05
-15%
53,00 zł
Odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli 1. Istota odpowiedzialności dyscyplinarnej 1.1. Podstawy prawne 1.2. Zdefiniowanie pojęcia 1.3. Odpowiedzialność porządkowa 1.3.1. Katalog kar porządkowych 1.3.2. Wysłuchanie nauczyciela 1.3.3. Wniesienie przez nauczyciela sprzeciwu wobec zastosowanej kary 2. Przesłanki odpowiedzialności dyscyplinarnej 2.1. Uchybienie godności zawodu 2.2. Naruszenie obowiązków zawodowych 3. Katalog kar dyscyplinarnych 3.1. Zatarcie kary dyscyplinarnej 3.2. Wygaśnięcie stosunku pracy nauczyciela w związku z zastosowaniem kary dyscyplinarnej 3.3. Zasady orzekania kar 4. Organy orzekające 4.1. Powołanie i odwołanie członków komisji dyscyplinarnych 4.2. Zasady działania 5. Rzecznik dyscyplinarny 6. Terminy wszczęcia postępowania dyscyplinarnego oraz przedawnienie karalności 7. Procedura dyscyplinarna 7.1. Postępowanie wyjaśniające 7.1.1. Zebranie dowodów 7.1.2. Umorzenie postępowania wyjaśniającego 7.1.3. Wniosek o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego 7.2. Postępowanie dyscyplinarne 7.2.1. Postępowanie rozpoznawcze przed komisją dyscyplinarną pierwszej instancji 7.2.2. Postępowanie odwoławcze przed komisją dyscyplinarną drugiej instancji 8. Wznowienie postępowania dyscyplinarnego 9. Zawieszenie nauczyciela w pełnieniu obowiązków
Niniejsza publikacja kładzie nacisk na praktykę i rozwiązywanie rzeczywistych problemów kadrowo - płacowych w samorządach Stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla pracowników kadr, ale dla wszystkich zatrudnionych w jednostkach samorządowych.
Książka przedstawia najnowsze trendy i wyniki badań w zakresie procesów dystrybucyjnych realizowanych na terenach miast. Omówiono w niej także zagadnienia związane z miejskim transportem towarowym w aspekcie zasad zrównoważonego rozwoju. Autorka prezentuje wyzwania logistyczne determinujące funkcjonowanie współczesnych miast, dokonuje przeglądu projektów i rozwiązań z zakresu miejskiego transportu towarowego w wybranych miastach Polski i Europy, a także przestawia metodykę analizy wpływu działań usprawniających dystrybucję towarów w mieście na środowisko miejskie, zużycie paliwa oraz czas pracy kierowcy. Monografia przeznaczona jest zarówno dla naukowców zajmujących się problematyką funkcjonowania miejskiego transportu towarowego, jak również dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem, logistyką, czy transportem, a także dla pracowników administracji samorządowej i decydentów miejskich. Opracowanie zainteresuje czytelników poszukujących odpowiedzi na pytanie jaki wpływ na funkcjonowanie i wizerunek miasta wywierają dostawy towarów, warunkujące jakość życia oraz zapewniające jego konkurencyjność?
Alex Ferguson. Być liderem
Wydawca: Sine Qua Non
wysyłka: 24h
34,61
-31%
49,90 zł
Inspirujący przewodnik jednego z najlepszych piłkarskich menedżerów w historii! Jak prowadzić zespół do wielkich sukcesów i utrzymać go na szczycie przez lata? Sir Alex Ferguson jest jednym z niewielu liderów, którzy naprawdę wiedzą, jak tego dokonać. W ciągu 38 lat kariery menedżerskiej sięgnął po zdumiewającą liczbę 49 trofeów i pomógł Manchesterowi United stać się jedną z największych światowych marek. W tej inspirującej książce zdradza sekrety swojego warsztatu i opowiada o umiejętnościach, które cenił i ceni najwyżej: jako piłkarz, trener, człowiek, LIDER. Skupia się na wartościach nieodłącznie kojarzonych z jego stylem zarządzania: dyscyplinie, kontroli, pracy zespołowej i motywacji. Porusza także tematy mniej oczywiste, choć równie istotne w drodze do sukcesu: wyznaczanie zadań, analizę informacji i radzenie sobie z porażką. Być liderem powstała we współpracy z inwestorem sir Michaelem Moritzem, długoletnim przyjacielem sir Alexa. To książka napisana szczerze, mądrze i z humorem, pełna ciekawych spostrzeżeń poczynionych dzięki pracy z najlepszymi piłkarzami: Cristiano Ronaldo, Davidem Beckhamem czy Erikiem Cantoną. Przedstawiane w niej osobiste historie koncentrują się wprawdzie na futbolu, ale adresatem publikacji może być każdy – niezależnie od tego, czy rozwijasz własny biznes, jesteś nauczycielem, czy pracujesz w małym zespole. To pozycja, która pomoże ci STAĆ SIĘ LEPSZYM LIDEREM. *** Ferguson na niemal 400 stronach przedstawia niesamowite historie i obserwacje. Fani futbolu mogą jedynie narzekać, że książka kończy się zbyt szybko. - „Daily Express” Podwaliny sukcesu Manchesteru United położył Ferguson. Jego niemal patologiczna obsesja futbolu i wygrywania stała się studium przypadku w zakresie przywództwa. - Lionel Barber, „Financial Times” Być liderem jest o przywództwie, zarządzaniu i dążeniu do sukcesu. To fantastyczna książka, jedna z najlepszych pozycji tego rodzaju. - Marcus Berkmann, „Daily Mail” Fragment książki - Alex Ferguson. Być liderem issuu.com/wydawnictwosqn/docs/ferguson_byc_liderem_issuu
1
/
2
/
3
/
4
/
5
... 113
Idź do strony:
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka