zapisz się
na newsletter

i odbierz kod na 2 książki po 50 gr z wybranej oferty
Literatura
faktu i historia
Literatura naukowa
Sortuj produkty po:
nazwie
od A do Z
od Z do A
/
cenie
od najniższej
od najwyższej
/
dacie dodania
od najnowszych
od najstarszych
Próba bólu
Wydawca: Więź
wysyłka: 48h
19,11
-35%
29,40 zł
Czy cierpienie da się wyrazić? To pytanie cały czas towarzyszy nam, gdy razem z Wojciechem Kudybą podążamy ścieżkami wyznaczonymi przez wiersze Joanny Pollakówny. Życie tej poetki i historyka sztuki naznaczone zostało bólem i chorobą, która przykuła ją do wózka. Ślady tego doświadczenia odnajdujemy w jej twórczości, jednak analizy Kudyby ukazują także obecne tam światło i nadzieję.
Książka prezentuje najnowsze prace poświęcone Młodej Polsce. Studia tu zamieszczone dotyczą zagadnień ogólnych (tematologia, witraż, „mapa modernizmu”, ironia), jak też zagadnień szczegółowych, jak powinowactwo sztuk, tematyka biblijna i erotyka, zapomniani pisarze i główne wątki młodopolskie.
Wokół Bertolda Brechta
Wydawca: Universitas
wysyłka: 48h
23,40
-35%
36,00 zł
Wieloaspektowość utworów dramatycznych Bertolta Brechta oraz jego teoria teatru, oddziaływująca dziś na otwarte, postdramatyczne i performatywne praktyki inscenizacyjne, staje się otwartym i budzącym ciekawość obszarem poszukiwań badawczych. Czytanie Brechta oznacza rozumienie specyfiki i odmienności jego tekstów w powiązaniu z praktyką sceniczną, w której, jak pisze Hans-Thies Lehmann, odnajdujemy zarówno wysoką artystyczną sztukę, jak i jej marginesy – naukę, dydaktykę, szkolenie, propagandaę i debatę. Im więcej lat dzieli nas od daty śmierci dramatopisarza, tym rozleglejsze staje się pole dociekań wokół jego artystycznej spuścizny, bogactwa wątków myślowych, idei i niedokończonych projektów, które nadal zaskakują uniwersalnością i otwartością. Adresując książkę o Brechcie do szerokiego grona miłośników nowoczesnego teatru, mamy nadzieję, że dramaty autora Opery za trzy grosze znajdą stałe miejsce w polskiej przestrzeni teatralnej.
W niniejszej książce autorzy mieli zamiar pokazać, jak bardzo polska krytyka feministyczna jest „uparcie wielowątkowa, wątpiąca, mająca świadomość umowności i zmienności swoich politycznych celów. Pełna pasji, zaskakująca i nieprzewidywalna, bogata intelektualnie. Niemęcząca (czytelniczek i czytelników) i nieumęczająca (literatury), porzucająca stereotypy, niedzieląca świata na kobiety i mężczyzn, burząca granice i niezasłaniająca się jedyną prawdą czyjegoś osobistego doświadczenia jako alibi”. [...] Mamy nadzieję, że Czytelniczki i Czytelnicy tej książki odnajdą w zebranych tu głosach właśnie taki złożony obraz polskiej krytyki feministycznej, która nie wyczerpała swoich możliwości i która wciąż chce się spierać i dyskutować o tym, co jest nam bliskie – o literaturze i jej bohaterach oraz bohaterkach. Monika Świerkosz Tom pod redakcją Moniki Świerkosz jest w pełni udaną próbą podsumowania dwudziestu lat rozwoju polskiej krytyki feministycznej i badań genderowych. Książka zawiera lektury krytyczne i osobiste, zgodnie z zapowiedzią „sporne”, to znaczy konkurencyjne wobec przeszłości i poszukujące miejsca dla twórczości wielu autorów i przede wszystkim autorek, które nie doczekały się dostatecznie dociekliwych analiz wykorzystujących nowoczesną metodologię feministyczną. Zastosowane procedury naukowe są wielowątkowe, heterogeniczne i przydatne w całościowej refleksji współczesnego literaturoznawstwa. W szkicach pojawiają się różne punkty widzenia, a perspektywa badawcza łączy się z problematyką konfliktów kulturowych i społeczno-politycznych. prof. Monika Rudaś-Grodzka
Okazja dla wydania tomu jest szczególna: przypadająca w 2016 roku dwudziesta rocznica śmierci uczonego, zbliżające się stulecie polonistyki KUL, na którym działalność naukowa Czesława Zgorzelskiego stanowi jedną z najznamienitszych kart, a także piętnastolecie konkursu im. Czesława Zgorzelskiego na najlepszą pracę magisterską, organizowanego przez Konferencję Polonistyk Uniwersyteckich.
Rozdroże. Literatura polska
Wydawca: Universitas
wysyłka: 48h
25,00
-31%
36,00 zł
Ta książka jest opowieścią o rozdrożu, na jakim stanęli mieszkańcy Litwy, tak Polacy jak i Litwini, pod koniec wieku XIX (przyglądali im się, próbowali – bądź nie – zrozumieć, co się dzieje na Litwie, oczywiście także Polacy z Polski, dlatego pojawią się tutaj także oni). Próbuje się w niej opisać płynny stan kultury: oscylowa-nie pomiędzy historycznością a ideą narodową. To wówczas ważyły się losy „obojga narodów”. Pojęcie „naród” traciło właśnie unijne, przedrozbiorowe treści i sensy na rzecz nowych – dla których najważniejszym odniesieniem był język. To nie był jeszcze czas rozwodu elit i następnie wspólnot (narodowych), to był moment podejmowania decyzji, akcesu do polskiej lub litewskiej (w dzisiejszym rozumieniu) formacji kulturowej, od którego chyba datuje się punkt wyjścia trwających do dziś nieporozumień czy niezrozumień między Polakami (w tym Polakami w Litwie) a Litwinami, a więc sporów o to, co istnieje – mówiąc językiem Lacana – na styku Symbolicznego, Wyobrażonego i Realnego.
Otrzymujemy księgę omawiającą podejmowane zagadnienie z różnych perspektyw i w odniesieniu do różnych zjawisk, z wykorzystaniem narzędzi wypracowanych przez różne szkoły metodologiczne, a jednocześnie – co stanowi rzadkość w tego typu wieloautorskich przedsięwzięciach – tom koherentny, zmierzający do jasno sformułowanych wniosków, które z jednej strony poszerzają istniejący stan wiedzy na temat poszczególnych twórców, dzieł, nurtów w literaturze i kulturze, z drugiej zaś mają przełożenie praktyczne, przede wszystkim w zakresie inspiracji dalszych badań i strategii „postępowania z literaturą” we wszystkich środowiskach, które są powołane do animacji postaw proksiążkowych. Literatura dla dzieci i młodzieży od początków swego istnienia, a także – jak dowodzi Francesco M. Cataluccio – kultura współczesna dotknięte są „niedojrzałością, chorobą naszych czasów”. Choroba ta, jak dowodzi niniejsza książka, ujawnia się przede wszystkim w infantylizowaniu odbiorcy wirtualnego, bohatera, stosowanych w sztuce środków wyrazu, w formach ułatwionych i uproszczonych. Autorzy tomu dostrzegają to niebezpieczeństwo, zarazem jednak dowodzą, że infantylizacja jest formą strategii komunikacyjnych, przybiera często postać swoistej prowokacji, która – paradoksalnie – wydobywa pokłady mądrości, odpowiedzialności i dojrzałości hipotetycznego odbiorcy sztuki, wzmaga jego kreatywność i sprzyja rozwojowi kontaktów z literaturą i Z recenzji dr. hab. prof. UW Grzegorza Leszczyńskiego
Smugi zagłady
wysyłka: 48h
24,36
-13%
28,00 zł
Jednym z ważniejszych pojęć dyskursu o Zagładzie jest kategoria niewyrażalności. Monografia wpisuje się w dyskusję z jej radykalnym ujmowaniem, wprowadzając metaforę „smug Zagłady”, która zakłada paradoks jednoczesnej obecności i nieobecności tamtego Wydarzenia w dotyczących go tekstach. Autorka pokazuje, w jaki sposób problemy związane z ukrywaniem tożsamości przez Żydów oraz z pisaniem o przeżytej przez nich traumie (oba oparte na ich równoczesnym zasłanianiu i ujawnianiu) wpływają na formę utworów. Obawy wynikające z lęku przed ujawnieniem własnego pochodzenia i trudności wywołane doświadczonym cierpieniem wywołują silne emocje, które kształtują sposób pisania, co często objawia się koniecznością sięgania po znane formy literackie, i właśnie to konwencjonalność opisu staje się ważnym elementem analizy tekstów o Zagładzie – którym wcześniej często zarzucano artystyczną drugorzędność. Problem emocjonalności wiąże się więc z kwestią konwencjonalności, prowokując do zrewidowania zbyt ostro i jednoznacznie formułowanych sądów o literaturze Zagłady jako zbiorze utworów szukających przede wszystkim nowego języka.
Czesław Miłosz i historyczność kultury
Wydawca: Universitas
wysyłka: 48h
25,35
-35%
39,00 zł
„Zmysłowość i metafizyka nie wykluczają się, podobnie jak wiara i wątpliwości, ale warunkują się wzajemnie. Odpychająca jest natura jako taka, rządząca się swym wewnętrznym prawem, ale dla człowieka jest piękna, ponieważ umie on patrzeć na nią oczami, w których odzwierciedla się pierwiastek boski (…) Nie każda erotyczna miłość jest chciwą żądzą, nie każde piękno pokusą i uwiedzeniem. Ale różnice te należy stale sprawdzać – czy to w odniesieniu do wiewiórki, czy leszczyny, czy pięknej kobiety. Oto paradoks, który Miłosz odkrywa i wciąż na nowo formułuje: jeśli stanę się myśliwym, to podporządkuję się prawu natury, jeśli jednak pozwolę, by mnie objęła i ogarnęła, wówczas rzucę na nią urok, zaczaruję ją boskim spojrzeniem. Katastrofa kulturowa, której Miłosz się spodziewał, faktycznie miała miejsce. Być może upadek będzie jeszcze głębszy, ale ostatecznie człowiek nie będzie umiał na stałe żyć bez wymiaru duchowego, bez wiary, nadziei i miłości. Dawna ojczyzna duchowa poety jest wprawdzie na zawsze utracona, ale nigdy nieuznawany za możliwy powrót nad brzegi Niewiaży jest realistycznym odpowiednikiem historycznej idei, że być może to właśnie on, poeta, nowy Noe, zdołał jako pierwszy postawić stopę na wyłaniającym się z niszczycielskiego potopu lądzie przyszłej kultury”.
Bóg - Zło - Modlitwa.
Wydawca: Universitas
wysyłka: 48h
25,00
-31%
36,00 zł
Karol Ludwik Koniński to pisarz niezwykły, nie mający swoich poprzedników ani następców w literaturze polskiej, z rodziny wielkich gwałtowników chrześcijańskich: Pawłów i Orygenesów, Pascalów i Newmanów, Kierkegaardów i Mounierów. W dwudziestoleciu międzywojennym zajmujący ważną i bardzo własną pozycję w życiu intelektualnym – Irzykowski zaliczał go do pierwszej dziesiątki publicystów – dziś prawie nieznany przez szerokie kręgi czytelników, wyłączony z żywego obiegu kulturowego, czekający wciąż na odkrycie i „zaszeregowanie” w historii myśli polskiej, odpowiednie jego randze. (Bronisław Mamoń, Karol Ludwik Koniński, Kraków 1969) Swoje Uwagi Koniński pisał całym sobą. Pisał je siłą osobowości, umysłowości i choroby. Wydawać by się mogło, iż to, co przeżyte wewnętrznie jest czymś, czego nigdy nie było; bądź mówiąc inaczej, co nie zaistniało namacalnie. Nie do końca słuszne to rozumowanie. Stany duchowe przetwarzają przecież wszystko, co z zewnątrz. Potem zaś eksplodują w postaci choćby tekstu. Refleksje wewnętrzne wzrastają w siłę, kiedy powstają – a tak jest u Konińskiego – przeciw temu, co wokół. Kiedy nie są wyłącznie intymnym rozważaniem, lecz są też w kontrze wobec zagrożenia. Są zmaganiem dobra ze złem – bojem pomiędzy upadkiem a czynem. Wciąż wszakże zwracamy się w duchu do Kogoś w nas, z Kim życie nas zespoliło. (fragment książki) Konrad Ludwicki – prozaik, eseista, literaturoznawca. Autor sześciu książek. Ostatnio opublikował m.in. powieść Lakrimma (Katowice 2008) i jedyną, obszerną monografię na gruncie polskim dotyczącą portugalskiego pisarza i poety Fernanda Pessoi – Pisanie jako egzystencja(lizm). Refleksja autotematyczna na marginesie „Księgi niepokoju” Fernanda Pessoi (Warszawa 2011). Mieszka w Częstochowie i wsi Ojsławice w województwie świętokrzyskim. Zawodowo związany z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego.
Książka Marii Kobielskiej jest opracowaniem pogłębionym teoretycznie i dotyczącym spraw o pierwszoplanowym znaczeniu społecznym, przekonującą próbą zastosowania narzędzi krytycznej analizy kulturowej do badania transformacji mnemotopiki, która składa się na pejzaż pamięci zbiorowej. z recenzji prof. UJ dra hab. Tomasza Majewskiego Rozprawa Marii Kobielskiej jest jedną z najciekawszych prac o polskiej pamięci kulturowej, jakie zdarzyło mi się czytać. Jest to tekst wybitny pod względem teoretycznym, przenikliwy w warstwie analitycznej i świetny literacko. z recenzji prof. dr hab. Joanny Tokarskiej-Bakir Temat podjęty przez Marię Kobielską ma walor społeczno-kulturowej aktualności. Wybór tematu jest gestem tym bardziej istotnym, że wpisuje przedstawiane rozważania w toczącą się obecnie dyskusję na temat przydatności humanistyki i praktycznej wartości badań humanistycznych. z recenzji dra hab. Jana Sowy
Dostojewski i inni
Wydawca: Śląsk
wysyłka: 48h
36,00
-10%
40,00 zł
Spis treści Tadeusz Sucharski: Andrzej de Lazari i idee rosyjskie Bibliografia prac prof. Andrzeja de Lazariego Marian Broda: „Zrozumieć Dostojewskiego” – rozumieć siebie? Krzysztof Kropaczewski: Antroponimia artystyczna Dostojewskiego jako kontekst rosyjskiej filozofii imienia – w epoce „bezimiennych społeczeństw” (próba zarysowania problemu) Wasilij Szczukin: ? ?????? ??????? «????» ? ?????? ?????? ???????????? – ???????????? ? ????????? Halina Chałacińska: ??????? ???????? ????? ? ???????? ??????????? ??????????????? ???? ?????? ???????????? – ???????????? ? ????????? Mirosława Michalska-Suchanek: Zbrodnia i kara Fiodora Dostojewskiego – między dialektyką zła a monolitem wiary Janusz Dobieszewski: Na czym polega porażka Raskolnikowa? Tadeusz Sucharski: Zbrodnia i kara w literaturze polskiej – recepcja, polemika, inspiracja
Rosja w zbliżeniach
Wydawca: Śląsk
wysyłka: 48h
34,20
-10%
38,00 zł
Spis treści Przedmowa Mirosława Michalska-Suchanek: „Otulony kobiecością”. Kobiety w życiu i twórczości Fiodora Dostojewskiego Izabella Malej: Chrystus i jego cień. O dwujednej symbolice jaźni w sztuce Michaiła Wrubla Justyna Tymieniecka-Suchanek: Choroba psychiczna bohatera literackiego w ujęciu psychiatrii egzystencjalnej. Powieść Mały bies Fiodora Sołoguba Monika Rzeczycka: Andriej Bieły, O Sofii-Mądrości (Przekład z języka rosyjskiego, komentarz i opracowanie tekstu – Monika Rzeczycka) Diana Oboleńska: Droga gnostyka. Życiowa wykładnia Andrieja Biełego Franciszek Apanowicz: ????? ???? ? ?????? ????? ??????. ??????? ????????????? Beata Pawletko: Oczami świadków. O tekstowych reprezentacjach blokady Leningradu Joanna Tarkowska: Remitologizacja wizerunku kobiety w opowiadaniu Ludmiły Ulickiej ??????????? ? ????????? ????????. Mit – klasyka – współczesność Halina Chałacińska, Anna Katarzyna Przybysz: Fenomen uprzedniości w kulturowej przestrzeni początku i końca. Czerwony kogut leci wprost do nieba Miodraga Bulatovicia i Golgota Czingiza Ajtmatowa Halina Waszkielewicz: ?????? ? ??????… (?????? ???????? ??????? ? ??????? ? ?????? ?????? ??????) Piotr Fast: Motyw wody w eseju Josifa Brodskiego Watermark Andrzej Polak: Antyutopia liberpunku i rosyjska fantastyka imperialna Lidia Mięsowska: Obrazy bezdomności egzystencjalnej współczesnego człowieka w dramaturgii Olega Bogajewa Anna Tyka: Elementy ludyczne w twórczości Olega i Władimira Priesniakowów (na materiale projektu Europa–Azja) Paulina Charko-Klekot: Narodziny kobiecości według Jarosławy Pulinowicz (na podstawie sztuk Marzenie Nataszy i To ja wygrałam) Bartłomiej Kopczacki: Donbas — „mała” wojna ojczyźniana (twórczość grupy „Prometeusz”) Izabela Zawalska: Tekst zaangażowany w nieanglojęzycznym hip-hopie (przypadki z Kazachstanu, Rosji, Ukrainy, Polski i Izraela) Monika Karwacka: Ałła Łatynina — współczesny głos krytycznoliteracki Beata Waligórska-Olejniczak: Django Unchained Quentina Tarantino w kontekście filmowej i literackiej tradycji westernu Spis publikacji Profesor Barbary Stempczyńskiej Noty o autorach
Inżynieria dusz
wysyłka: 48h
32,40
-10%
36,00 zł
Książka dotyczy roli, jaką wyznaczył literaturze plan „propagandy monumentalnej”. Program „propagandy monumentalnej”, naszkicowany przez Lenina wkrótce po zwycięstwie rewolucji bolszewickiej, zmierzał do upowszechnienia idei komunizmu przy wykorzystaniu wielkich kompozycji plastycznych (pomników, płaskorzeźb, malowideł ściennych). Sztuka realizmu socjalistycznego (rozwijająca się w Rosji radzieckiej od wczesnych lat trzydziestych a w Polsce od 1948 roku) pod wieloma względami przypomina koncepcję Lenina. „Inżynieria dusz” skupia się na podstawowej cesze realizmu socjalistycznego: tendencji do zacierania granic między sztuką a życiem. „Wielkie budowle komunizmu” (socjalistyczne miasta, inwestycje przemysłu ciężkiego) okazują się komunikatami, których ideologiczne przesłanie wykładać miała literatura. Książkę uzupełnia przegląd prac o sztuce stalinowskiej, jakie zostały opublikowane w Polsce oraz na Zachodzie.
Zgoda na siebie
Wydawca: SBP
wysyłka: 48h
27,54
-5%
28,99 zł
Praca p. Aleksandry Korczak zachowuje wszystkie rygory naukowości, Autorka operuje dojrzałym warsztatem naukowym, opiera swoje analizy na rzetelnie rozpoznanym stanie badań, odwołuje się do kontekstu filozoficznego, analizuje m.in. parantele między twórczością Jansson i pismami Rousseau, a jednocześnie jest fascynującym esejem, w którym ton zdystansowanej refleksji, właściwy dla wywodu naukowego, zostaje przełamany przez odczytania i refleksje o charakterze osobistym. Ta umiejętność łączenia dwóch rodzajów narracji, dwóch form dyskursu: naukowego i eseistycznego, powoduje, że otrzymujemy książkę czytelniczo frapującą, książkę, w której dociekania nad arcydziełem literatury dziecięcej splatają się z refleksjami osobistymi, dotyczącymi najważniejszych problemów ludzkiego bytowania. Z recenzji prof. Grzegorza Leszczyńskiego (Uniwersytet Warszawski)
Sound Is/As Sense
wysyłka: 48h
22,68
-10%
25,20 zł
This collection of essays on sound and sense in modern poetry draws on several papers given at a seminar in Turin as part of the ESSE conference in August 2010. Other contributions congenial to the argument of the enterprise were generously added by three colleagues later. The essays are presented here in alphabetical order according to the initial letter of the author’s surname. Since all the essays focus on a similar aspect (that is, sound and meaning) of a wide variety of English-language poets’ work, any other order seemed to us to be unhelpful.
Pierwsza książka abstynencka która nie jest nudna
Wydawca: PIW
wysyłka: 48h
12,61
-15%
14,90 zł
Według Anny Micińskiej recenzje „ugruntowały złą sławę” Witkacego jako narkomana. I choć trudno z tym polemizować, skoro nadal witkacologia walczy z tak przyprawioną Witkiewiczowi gęba, to jednak przedwojenne teksty nie tylko wskazują ciekawe wątki interpretacyjne, podkreślające dydaktyczny charakter książki, czy nawiązania do światowej literatury przedmiotu, ale zdradzają także wszechstronną znajomość kontekstu kulturowego czy wreszcie erudycję samych recenzentów. Recenzje te, zebrane w jednym miejscu, opatrzone licznymi przypisami, są doskonałym uzupełnieniem lektury Narkotyków S.I. Witkiewicza.
Publikacja stanowi kontynuację refleksji nad różnymi postaciami literackiego, i nie tylko literackiego, recyklingu kanonicznych tekstów kultury, podjętej w tomie I: Literatura prze-pisana. Od Hamleta do slashu, red. A. Izdebska, D. Szajnert, Łódź 2015. Tematyka tomu II dotyczy zatem zagadnień związanych z wielorako rozumianym prze-pisywaniem, ze szczególnym uwzględnieniem przemian, które zaszły w kulturze w ostatnich latach. Autorzy tropią te zagadnienia na rozmaitych obszarach, takich jak: historia literaturoznawstwa, relacje literatura – nauka, biografistyka, formy autobiograficzne i inne gatunki, konwencje i strategie tekstowe, skupiając się na tym, kto, co, kiedy, gdzie, dlaczego i po co prze-pisuje.
Schulzowskie miejsca i znaki
wysyłka: 48h
31,50
-30%
45,00 zł
O Schulzu pisze się zwykle na dwa sposoby: albo przez kumulację różnych, kolejno nakładających się na siebie pomysłów i języków interpretacji, z maksymalnym jednak szacunkiem i lojalnością wobec poprzedników, albo w zgiełku kłótni z nimi, kłótni wykluczającej uznanie ich racji i przeoczającej fakt, że samemu się z nich korzysta. Dzieje sporów wokół Schulza dopuszczają do głosu obydwa style interpretowania. Ale – co osobliwe – choć sam należę raczej do pierwszej szkoły badaczy i w zamieszczonych tu szkicach Czytelnik zauważy przede wszystkim zapis stopniowej ewolucji myślenia o nim, to z pewnym zaskoczeniem dostrzegam podobieństwo różnych moich pomysłów do idei prezentowanych przez badaczy skłonnych do zwady. Da się udowodnić, że „kumulacjoniści” miewają niekiedy idee analogiczne jak „rewolucjoniści”. Różnica leży głównie w trybie ich prezentacji. Sądzę więc, że istnieje jakaś wspólna historia czytania Schulza i rozumienia jego twórczości. Jedną z jej wersji znajdziecie Państwo w tym tomie.
Światy poetyckie Tadeusza Kijonki
Wydawca: Śląsk
wysyłka: 48h
22,50
-10%
25,00 zł
19 grudnia 2013 roku w sali audytoryjnej Biblioteki Śląskiej „Parnassos” odbyło się sympozjum naukowe poświęcone liryce Tadeusza Kijonki z okazji 77. rocznicy jego urodzin. Tego samego dnia miała miejsce promocja obszernego wyboru jego wierszy – Czas, miejsca i słowa. Sympozjum, w którym wzięli udział uczeni z Uniwersytetu Śląskiego, nosiło tytuł Dwie kosy i przybrało formę debaty, w czasie której podjęto próbę pełnego opisu dorobku debiutującego wierszem Konstantnopol Mickiewicza w roku 1955 poety. Położono nacisk na różne aspekty jego twórczości, zarówno od strony genologicznej (poematy, sonety), jak i tematycznej. Opracowane do druku szkice zostały dopełnione innymi, wcześniej ogłoszonymi esejami, których autorami są krytycy i uczeni spoza Śląska. W ten sposób Światy poetyckie Tadeusza Kijonki stanowią najobszerniejszy jak dotąd wachlarz stanowisk krytycznych, a także sposobów czytania liryki. Zbiór ten ukazuje się w 80. urodziny autora Rzeźby w czarnym drzewie.
1
/
2
/
3
/
4
/
5
... 76
Idź do strony:
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka