zapisz się
na newsletter

i odbierz kod na 2 książki po 50 gr z wybranej oferty
Literatura
faktu i historia
Literatura naukowa
Sortuj produkty po:
nazwie
od A do Z
od Z do A
/
cenie
od najniższej
od najwyższej
/
dacie dodania
od najnowszych
od najstarszych
Seria Budujemy z klocków Lego to książki przeznaczone dla wszystkich – dla młodszych i starszych miłośników klocków Lego, które udowadniają, że wszystko można zbudować z klocków. W każdej książce znajdują się opisy 40 modeli oraz instrukcje krok po kroku umożliwiające samodzielne zbudowanie obiektów z podstawowego zestawu klocków Lego Classic. Dzięki temu zarówno mali jak i duzi wielbiciele klocków Lego będą się świetnie bawić. Poznają również fakty i ciekawostki o zwierzętach, samochodach i ciężarówkach. Budowanie z klocków Lego to nie tylko zabawa, ale także ćwiczenie sprawności manualnej i rozwijanie wyobraźni.
Seria Budujemy z klocków Lego to książki przeznaczone dla wszystkich – dla młodszych i starszych miłośników klocków Lego, które udowadniają, że wszystko można zbudować z klocków. W każdej książce znajdują się opisy 40 modeli oraz instrukcje krok po kroku umożliwiające samodzielne zbudowanie obiektów z podstawowego zestawu klocków Lego Classic. Dzięki temu zarówno mali jak i duzi wielbiciele klocków Lego będą się świetnie bawić. Poznają również fakty i ciekawostki o zwierzętach, samochodach i ciężarówkach. Budowanie z klocków Lego to nie tylko zabawa, ale także ćwiczenie sprawności manualnej i rozwijanie wyobraźni.
T.I.M.E Stories Proroctwo Smoków
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
84,96
-15%
99,95 zł
Drugi dodatek do TIME Stories. Paradoksy zagrażające ciągłości kontinuum czasowego mogą występować nie tylko w naszej rzeczywistości. Na szczęście technologia opracowana przez Agencję T.I.M.E pozwala na ingerowanie w wydarzenia, które mają miejsce w światach alternatywnych. Tym razem agenci wysłani na misję trafią do uniwersum, które w wielu aspektach przypomina średniowiecze, różni się jednak od niego jedną zasadniczą cechą: w tym świecie istnieje magia. Wypełnienie misji nie będzie jednak dzięki temu łatwiejsze - nowe okoliczności oznaczają również szereg nowych, niespotykanych dotąd zagrożeń.
T.I.M.E Stories Tajemnica Maski
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
84,96
-15%
99,95 zł
Trzeci dodatek do TIME Stories. Kolejny paradoks, któremu będą musieli zapobiec członkowie Agencji T.I.M.E, został odkryty w starożytnym Egipcie. Agenci przeniosą się w czasie do roku 1146 p.n.e., by pod palącym słońcem, wśród piasków pustyni, wykonać swoją misję. Dolina Królów pod władaniem Ramzesa V pełna jest tajemnic i zagadek, których rozwiązanie będzie kluczowe przy wypełnianiu zadania.
Istanbul
Wydawca: 2 Pionki
wysyłka: 48h
108,00
-20%
135,00 zł
W tej szybkiej strategicznej grze wcielasz się w tureckiego kupca, a twoim zadaniem jest właściwe wykorzystywanie swoich pomocników, aby zdobyć drogocenne rubiny szybciej niż przeciwnicy. Proste zasady gry. Gra dla 2-5 graczy. Wiek 10+
Summoner Wars: Piaskowe Gobliny Druga Talia Frakcji
Wydawca: Cube
wysyłka: 48h
32,00
-20%
40,00 zł
Druga talia Piaskowych Goblinów przedstawia nowego Mistrza Przywołań i jego armię. w pudełku znajdują się: 1 Tchórz - Mistrz Przywołań 1 Cyrus - Czempion 1 Piaskowy Smok - Czempion 1 Miluś - Czempion 7 Łowców - Podstawowa 6 Miotaczy - Podstawowa 5 Upiorów - Podstawowa 2 Wydarzenia: Nawałnica 2 Wydarzenia: Żądny Krwii 2 Wydarzenia: Wysłannicy 1 Wydarzenie: Piaskowy Wybuch 1 Wydarzenie: Silny Wiatr 1 Wydarzenie: Zwarcie 3 Karty Murów 1 Karty Pomocy 1 Karta Zasad: Zdolności z Wydarzeń Talia jest gotowa do gry, może służyć też jako rozszerzenie dla posiadanych jednostek. Do zagrania potrzebna jest też plansza i znaczniki zawarte w zestawach startowych i Master Setach.
Specific
Wydawca: G3
wysyłka: 48h
37,40
-15%
44,00 zł
Na początku, tasujemy wszystkie płytki zwierząt i umieszczamy je na środku stołu. Gracz w swojej turze rzuca wszystkimi trzema kostkami. Wyniki na kostkach wskazują cechy poszukiwanego zwierzęcia: środowisko w którym żyje, czym się żywi oraz ile ma nóg. Pierwszy gracz, który uderzy dłonią w odpowiednią płytkę, sprawdza czy ma rację, odwracając ją. Na odwrocie płytki znajdują się cechy danego zwierzęcia, jeśli są takie same jak na kostkach, gracz miał rację - bierze płytkę i kładzie przed sobą tak, aby strona ze zwierzęciem była widoczna. Ten kto zdobędzie najwięcej płytek - wygrywa. PUDEŁKO ZAWIERA: 27 płytek 3 specjalne kości instrukcja Liczba graczy: 2 - 10 Wiek graczy: od 6 lat Czas gry: 20 min.
Rokoko: Jubiler. Gra
Wydawca: Pegasus Spiele
wysyłka: 48h
48,59
-19%
59,99 zł
The Rokoko Jubiler Box rozszerza grę Rokoko bez większych zmian w zasadach. Dodatek zawiera 28 nowych pracowników (10 uczniów, 9 czeladników, 9 mistrzów), którzy zmieniają grę na 3 sposoby zwiększają regrywalność. Dodatek oferuje nowe opcje: Jubiler z materiałami w różnych kolorach, egzaminy uczniowskie oraz dyplomy mistrzowskie. W każdej rozgrywce będziesz musiał znów wytężyć umysł, aby sprawdzić działanie nowych możliwości. Wiek 12+
Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island to nowa wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by… by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą… Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie! Szukajcie skarbów. Odkrywajcie tajemnice wyspy. Realizujcie cele jednego z sześciu pasjonujących scenariuszy. Zacznijcie od budowy i podpalenia stosu drewna, by wezwać pomoc, a następnie przejdźcie do kolejnych przygód. Zostańcie egzorcystami na przeklętej wyspie. Zostańcie łowcami skarbów na wyspie wulkanów. Wcielcie się w rolę ratowników i uratujcie piękną damę, która utknęła na samotnej skale daleko od brzegu… Daj się porwać przygodzie! Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island to wspaniała gra kooperacyjna, która ożywia młodzieńcze marzenia, rozpala wspomnienia z lektury powieści Juliusza Verne’a czy Daniela Defoe. Proste reguły wspaniale komponują się z pasjonującym tematem i porywają was ku wspaniałej przygodzie. Przygotuj się na kolejne wspaniałe pudło ze stajni Portalu! Zawartość pudełka: 55 kart o wymiarach 44x68mm, 220 kart o wymiarach 58x88mm, 30 naklejek, 12 kości, 11 kafelków wyspy, 134 żetony, min. 81 drewnianych znaczników, 20 pionków, 4 dwustronne karty scenariuszy, 4 dwustronne karty postaci, znacznik pierwszego gracza, plansza, instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 60-120 minut
Tik Tak Bum Junior
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
60,79
-24%
79,99 zł
Kultowa, wielokrotnie nagradzana gra słowna Tik Tak Bum teraz w wersji dla młodszych graczy (od 5 lat dla 2-12 graczy). Szybka, zabawna i edukacyjna. Świetnie ćwiczy kreatywność, spontaniczność i słownictwo. Przebieg gry: Gracz, który trzyma tykającą „bombę” musi szybko wypowiedzieć słowo kojarzące się z rysunkiem na karcie i przekazać ją kolejnemu graczowi. Jeśli na karcie widnieje na przykład plaża, możliwe słowa to „piasek”, „leżak”, „wakacje”, „wiaderko”, itp. Nikt nie wie, jak długo „bomba” będzie tykać: 10, 20, 30 sekund, a może całą minutę? W Tik Tak Bum Junior może grać dowolna liczba dzieci (i dorosłych) - im więcej, tym raźniej! Karty są podpisane w języku polskim i angielskim, dzięki czemu gra może służyć jako pomoc do nauki języka angielskiego. Zawartość: 110 kart z zabawnymi obrazkami przedstawiającymi różne miejsca i sytuacje, 1 elektroniczna „bomba” z mechanizmem czasowym (gra wymaga 2 baterii AAA 1,5 V „małe paluszki”, nie są one załączone), 1 instrukcja
Troyes
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
135,96
-20%
169,95 zł
Akcja gry toczy się w tytułowym Troyes - średniowiecznym mieście położonym nad Sekwaną w Szampanii. To oryginalna gra strategiczna, w której uczestnicy wcielają się w zamożne rodziny zaangażowane w rozwój tego francuskiego miasta. Używając swych wpływów, staramy się oddziaływać na trzy główne dziedziny związane z funkcjonowaniem Troyes: wojskową, religijną i cywilną. Obsadzając pionki w lokacjach określonego typu, otrzymujemy pule kości w różnych kolorach. Obrazują one siłę roboczą oferowaną przez mieszkańców miasta, którą możemy spożytkować na rozmaite sposoby: w handlu, przy budowie katedry, czy też przy zwalczaniu rozmaitych wydarzeń, z którymi boryka się miasto. Celem rywalizacji jest podjęcie takich działań, które przyniosą nam największą sławę w mieście, obrazowaną przez zgromadzone punkty zwycięstwa. Unikalność każdej rozgrywki gwarantują: ukryte role poszczególnych graczy, które informują, za co się zbiera punkty na koniec rozgrywki; losowe wykładanie kart akcji, które się ujawnia w trzech pierwszych turach; losowy dobór wspólnych wrogów, z którymi trzeba się zmierzyć przez rozpoczęciem normalnej tury. Z jednej strony obecność kostek zapewnia element losowy, ale z drugiej zostały one tak wplecione w mechanikę gry, że "Troyes" nadal pozostaje grą strategiczną, w której najważniejsze jest planowanie. Gra zachowuje przy tym ogromną regrywalność. To wszystko, z doskonale zaprojektowanym skalowaniem i oryginalnością mechaniki sprawia, że Troyes to gra, która od lat podbija serca graczy.
Kalambury Wiejskie Życie/Kangur
Wydawca: Kangur
wysyłka: 48h
16,92
-15%
19,99 zł
Kalambury Wiejskie Życie to wesoła i wciągająca gra. Zabawne hasła zapewnią niezapomnianą rozrywkę. Zwycięży ten, kto ma dobry refleks i bujną wyobraźnię. Pokazuj lub rysuj hasła, niech wygra lepszy!
Magia i Myszy Serce Glorma
Wydawca: Cube
wysyłka: 48h
103,20
-20%
129,00 zł
Świetliku, świetliku, co blackiem gwiazd lśnisz Stracona twa miłość, choć wciąż o niej śnisz Rozjaśnij mrok bólu zesłany przez los Gdy smutek cię ściga, przegoń jego głos Jak bardzo cię zmieni ta tragiczna noc? Świetliku, świetliku twój blask traci moc. Magia i Myszy: Serce Glorma to rozszerzenie Magii i Myszy kooperacyjnej gry przygodowej dla 1-4 osób. W Sercu Glorma gracze kontynnują przygodę rozpoczętą w Księdze Opowieści: Smutek i Pamięć. Serce Glorma wprowadza nowych przeciwników oprócz dotąd już znanych. Wprowadza nową bohaterkę Nere oraz całkowicie nową opowieść, którą gracze wspólnie poznają grając kolejne scenariusze. Gra wymaga elementów zawartych w podstawowej grze. W grze znajdziecie: 1 księga opowieści 2 figurki 9 kart mysich zdolności 13 kart szperania 13 kart inicjatywy 1 karta postaci Nere 9 kart potyczek arkusz ze znacznikami
Zwierzaki na pokład
Wydawca: G3
wysyłka: 48h
75,65
-15%
89,00 zł
Każdy gracz ma własną arkę i próbuje zwabić na nią jak najwięcej zwierząt. Niestety, pewien mężczyzna zwany Noe stwierdził, że tylko on może zbierać pary zwierząt i ustanowił prawo zabraniające innym ich posiadania. Przez to, na koniec gry, gracze muszą odrzucić wszystkie zwierzęta, których mają dokładnie po dwa. Jednakże w prawie istnieje luka, dzięki której można gromadzić grupy zwierząt czyli minimum trzy zwierzęta tego samego gatunku. Takie grupy nie tylko nie są zakazane, ale są cenniejsze niż pojedyncze zwierzaki. Nie jest to jednak proste zadanie. Aby utworzyć grupę, na ogół najpierw trzeba mieć parę... Kiedy arki będą odpływać, wygra gracz, który na pokładzie zgromadził najcenniejsze zwierzaki. Twórz grupy zwierząt. Oddawaj skrzynki z jedzeniem, aby zwabić zwierzaki na swoją arkę. Podlicz punkty, które otrzymasz za grupy i pojedyncze zwierzaki. Zawartość pudełka: 4 tekturowe arki 60 płytek zwierząt 20 skrzynek z jedzeniem 4 flagi przerwy 1 flaga gracza rozpoczynającego instrukcja Wiek 8+ Liczba graczy 2-4
Logic Cards Kids
Wydawca: G3
wysyłka: 48h
12,66
-15%
14,90 zł
Daj upust swojej wyobraźni i otwórz umysł na to, co na pierwszy rzut oka niewidoczne. Zmierz się z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Zadania mają trzy różne poziomy trudności, dzięki czemu możesz wybrać ten, który jest odpowiedni dla Ciebie. Wybierz poziom trudności: łatwy, średni, trudny. Weź kartę z wybranego poziomu i znajdź rozwiązanie. Zabawa z "Logic Cards" to mile spędzony czas, a przy okazji zapewniona aktywność szarych komórek. Podejmujesz wyzwanie? Zawartość pudełka: 53 karty z zadaniami instrukcja z odpowiedziami Wiek 6+
Jungle Speed
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
79,96
-20%
99,95 zł
Nowa odsłona szalonej gry towarzyskiej! Nowe wydanie gry w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość! Gry, gdzie każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart - aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać drewniany totem. Jeśli złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! Dlaczego ta gra jest taka rewelacyjna?! Pozwala siąść zupełnie obcym ludziom przy stole i razem świetnie się bawić! Nie wymaga żmudnego tłumaczenia zasad ani ich zapamiętywania. Zasady są dosłownie cztery, trudno o którejś z nich zapomnieć ;) Jest idealna na imprezę, pod namiot i rodzinne spotkanie, gdzie trudno znaleźć wspólny mianownik dla osób o różnych upodobaniach i w różnym wieku! Pozwala grać nieograniczonej liczbie osób! Nikt nie będzie się nudził!! NIE NUDZI SIĘ. Można grać w to przez trzy dni niemal non-stop i nie mieć dość! SPRAWDZONE! Jungle Speed jest absolutnie doskonała, idealna, jesteśmy jej szalonymi fanami i podchodzimy do niej bezkrytycznie!
Agricola wersja rodzinna
Wydawca: Lacerta
wysyłka: 48h
106,21
-15%
124,95 zł
Agricola (wersja rodzinna) stwarza niepowtarzalną okazję, by wprowadzić młodych graczy w świat ekscytujących gier ekonomicznych zaprojektowanych przez Uwe Rosenberga. Stworzona z myślą o rozgrywkach dla jednej do czterech osób, otrzymała nowe, usprawnione zasady, umożliwiające bardziej beztroską i relaksującą rozgrywkę. Na czym to polega? Twoim zadaniem jest rozbudowanie gospodarstwa, abyś wraz ze swoją rodziną miał wszystko, czego potrzeba do dostatniego życia. Na początku twoja malutka drewniana chata ma tylko dwie izby, więc zapewnia schronienie dwóm pierwszym członkom rodziny (rolnikowi i jego żonie). Podczas rozgrywki będziesz dobudowywać kolejne izby do swojej chaty, aby móc powiększyć rodzinę. Im więcej członków liczy twoja rodzina, tym więcej akcji możesz wykonać. Jednak równocześnie potrzebujesz więcej żywności, aby wszystkich wyżywić. Aby ją zdobyć, będziesz uprawiać zboże na polach i hodować zwierzęta. Pomocne w tym celu mogą okazać się niektóre usprawnienia. Po 14 rundzie gra się kończy, a wygrywa gracz, którego gospodarstwo jest warte najwięcej punktów. Agricola - kultowa gra ekonomiczna, teraz dostępna jest w przystępnej wersji dla całej rodziny. Buduj własne gospodarstwo: pamiętaj o izbach dla siebie i swojej rodziny, polach pod uprawy oraz pastwiskach dla swoich stad. Pracuj w pocie czoła: zarządzaj członkami swojej rodziny, wysyłając ich do pracy na wybranych polach akcji. Zdobywaj zboże, oraj i obsiewaj pola, a nawet zbuduj wiatrak! Rozwijaj się we wszystkich kierunkach: Znudzony uprawą? Hoduj zwierzęta! Rozwijaj swoje gospodarstwo, z każdą rundą prosperujące coraz lepiej. Agricola w wersji rodzinnej to sposób na wspólne spędzanie czasu niezależnie od tego, czy wygrasz!
Zestaw 3 gier: Korsar, Pentos, Zero
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
73,50
-30%
105,00 zł
Zestaw trzech gier karcianych - Korsar - Pentos - Zero Korsar Szykuj się do bitwy, korsarzu! Rozkazy są jasne: zdobądź wrogie galeony i chroń własne statki! Bądź czujny i rozważny! Nie bój się walki, nie miej litości! Do abordażu! W grze „Korsar” Reinera Knizii wcielisz się w rolę kapitana statku korsarskiego. Twoje zadania to po pierwsze ochrona wypełnionych po brzegi złotem, srebrem i innymi kosztownościami galeonów, a po drugie nieustanne próby zawładnięcia równie zasobnymi okrętami Twoich przeciwników. Zwycięży ten, kto na końcu gry zgromadzi największą ilość bogactw. Informacje o grze - Wiek: 8+ - Liczba graczy: 2-8 - Czas gry: 20 minut Opakowanie zawiera - 78 kart - instrukcja Pentos Wreszcie nadszedł czas wyczekiwanego przez wszystkich corocznego Festiwalu Czarów! Podczas pokazu magicznego kunsztu w szranki stajecie Wy: Uczniowie Czarnoksiężnika! Waszym zadaniem jest umiejętne łączenie magicznych składników tak, aby uzyskane z nich mikstury po spożyciu pozwoliły Wam rzucać potężne czary. Olśnijcie publiczność czarnoksięską wirtuozerią, dajcie pokaz zmyślności i sprytu! Nie zapominajcie jednak o uwadze i ostrożności. Magia bywa zdradliwa, a niewłaściwe połączenie składników może sprawić, że zamiast w rycerza w lśniącej zbroi zmienicie się w ropuchę, stając się pośmiewiskiem dla rywali! Autorem gry karcianej „Pentos” jest Bruno Cathala – jeden z najbardziej cenionych twórców gier. Informacje o grze - Wiek: 8+ - Liczba graczy: 2-5 - Czas gry: 20 minut Opakowanie zawiera - 55 kart - Instrukcja Zero „Zero” jest grą karcianą łączącą taktykę, blef i obserwację. Cel gry jest jasny: zdobyć jak najmniejszą liczbę punktów, starając się uzyskać kombinację doskonałą: ZERO. Autor „Zero” – Reiner Knizia – jest jednym z najpopularniejszych twórców gier karcianych i planszowych na świecie. Informacje o grze - Wiek: 8+ - Liczba graczy: 3-5 - Czas gry: 20 minut Opakowanie zawiera - 56 kart - Instrukcję
Spiskowcy PORTAL
Wydawca: 2 Pionki
wysyłka: 48h
38,46
-23%
49,95 zł
Spiskowcy to gra, która trwa 8 rund. Nie mniej, nie więcej. W trakcie gry od 2 do 4 graczy gracze będą toczyć walkę o wpływy polityczne w świecie pełnym intryg i bezprecedensowych starć. W każdej rundzie gracze będą wybierać i zagrywać w tym samym momencie karty z wybranego przez siebie rodu. Karty te pozwalają nam na użycie specjalnych akcji przypisanych do rodziny. Każda kolejna zagrana karta tego samego typu zwiększa nasze wpływy i przybliża nas do zdobycia punktów na końcu gry za wsparcie od konkretnego rodu. A zdobywanie go jest kluczem do sukcesu. Spiskowcy to polska edycja gry Koryo. To szybka gra karciana przez wielu określana jako "Cytadela dla zaawansowanych". Polskie wydanie będzie miało zupełnie odświeżoną szatę graficzną, nowe ilustracje, tekst na kartach ułatwiający rozgrywkę i poprawioną instrukcję. Zawartość: 71 kart, żeton pierwszego gracza, instrukcja. Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut
Pan tu nie stał. Cinkciarz
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
27,71
-31%
39,90 zł
Czas wyjąć depozyt z banku ziemskiego i cincz many! Gracze są cinkciarzami w czasach PRL. Starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej wymianie walut. Do dyspozycji mają dolary, złotówki, ruble, forinty… oraz równo pocięte gazety. Będą często musieli podejmować ryzyko, bo kto gra grubo, wygrać musi!
1
/
2
/
3
/
4
/
5
... 266
Idź do strony:
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka